Predstavte si scvrknuté Audi A5 Sportback alebo BMW Gran Coupé štvrtej rady a hneď získate predstavu o tom, na čo bude slúžiť Hyundai. C stĺpiky a zadné sklo boli inšpirované prémiovým segmentom avšak na úkor horšej viditeľnosti.
Aký úspešný dizajn je, záleží na tom, kam sa pozeráte. Z profilu má tento fastback o 25 mm nižšiu líniu strechy než i30 hatchback a zadný spojler autu dodáva vyvážený a príťažlivý vzhľad, aj keď…zozadu sú línie nového dizajnu príliš vysoké a useknuté, čo pravdepodobne do určitej miery závisí aj od farby auta.
Pre nezasvätených môže predná časť pripomínať akýkoľvek Hyundai i30, v skutočnosti však bola výška masky chladiča zredukovaná a znížený prívod vzduchu bol zahrnutý do nového nárazníka za účelom širšieho vzhľadu auta.
Aby Hyundai vyzeral športovejšie, výrobcovia vylepšili podvozok. Vďaka zníženému podvozku bude vaša jazda dynamickejšia.
Na výber máte z dvoch motorov, ktoré sú benzínové – litrový trojvalec a benzínová 1.4. Obidva ponúkajú štandard so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, ale aj sedemstupňová automatická duálna spojka môže byť fajn.
Nevýhodou môže byť malý priestor nad hlavou pre cestujúcich sediacich vzadu.
Fastbacky ako je tento, môžu byť tak sedanom ako Mazda3 Fastback, ktorá je najväčším rivalom i30, ako aj hatchbackom.
Jazda týmto autom je celkom schopná a hladká, hoci mierne tvrdšie nastavenie vám zrovna nevyčarí úsmev na vašej tvári.
Rovnako ako u všetkých ostatných modelov i30, aj tento model zvláda veľké vzdialenosti vďaka svojej rafinovanej jazde a premyslene navrhnutému a kvalitnému interiéru. Centrálna 8-palcová dotyková obrazovka je taktiež vynikajúca, či už chcete používať softvér spoločnosti Hyundai alebo pripojiť telefón k používaniu systémov Android Auto alebo Apple Carplay.
Okrem toho, je Hyundai vybavený zariadením so základnou úrovňou SE Nav, s možnosťou bezdrôtového nabíjania telefónu, zadnou kamerou a parkovacími senzormi a elektrickou bedrovou opierkou.